KKTC’nin Turizmde Yükselişi için İşbirliği Hamlesi
Türk Hava Yolları (THY) ve AJet, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin (KKTC) turizm potansiyelini artırmak ve ada ülkesini uluslararası arenada tanıtmak amacıyla ortak bir adım atıyor.
“Ada Kıbrıs” projesi kapsamında, KKTC’nin erişilebilirlik ve tanıtımı için destek verilecek. Bu kapsamda, KKTC vatandaşı 60 genç kabin memuru olarak AJet’e katılacak ve bölge ekonomisine katkı sağlayacak.
AJet’in filosundaki uçaklarda “Ada Kıbrıs” logosu yer alacak ve bu sayede KKTC’nin turizm potansiyeli gökyüzünde de tanıtılacak.
Anlaşma, KKTC Cumhurbaşkanı Ersin Tatar ile Başbakan Ünal Üstel’in yanı sıra THY ve AJet Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Bolat tarafından imzalandı. Bu işbirliği sayesinde KKTC’nin turizmde hak ettiği yere ulaşması hedefleniyor.
“Ada Kıbrıs” Markası İçin İşbirliği
THY ve AJet Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Bolat, işbirliğinin önemine vurgu yaparak, “Ada Kıbrıs projesi kapsamında bu işbirliğini gerçekleştirdik. KKTC’nin geleceğine katkı sağlamayı hedefliyoruz ve Ada Kıbrıs markasının ana aktörü olmayı planlıyoruz.” dedi.
Bolat, bu projeye verdikleri destekle gurur duyduklarını belirterek, Kuzey Kıbrıs’ın turizm potansiyelini küresel ölçekte tanıtmayı amaçladıklarını ifade etti.
THY ve AJet, “Ada Kıbrıs” projesi kapsamında İstanbul-KKTC arasında düzenlenecek uçuşlarda erişilebilir fiyat politikası benimseyeceklerini ve bu sayede KKTC’yi turistler için cazibe merkezi haline getirmeyi planladıklarını aktardı.
“Ada Kıbrıs” Londra’da Tanıtılacak
Bolat, projenin bir parçası olarak KKTC’yi İngiltere’den turist çekmek için Londra’da tanıtacaklarını duyurdu. Ayrıca, KKTC’ye yapılacak ziyaretlerle ada ülkesinin turizm potansiyeli ve yatırım fırsatları da öne çıkarılacak.
THY ve AJet tarafından desteklenen projelerle KKTC’nin turizmde yükselişi devam edecek ve Ada Kıbrıs markası uluslararası alanda daha fazla tanınacak.